wtorek, 7 stycznia 2014

Dla tych wszystkich, którzy nie wiedzą co mówią!!!

Na samym wstępie przepraszam, że muszę publikować tak bzdurny post, ale niestety nie mam innego wyjścia.
Pewnie, niektórzy już zauważyli, że jestem posądzana o oszukiwanie osób, które zamawiają u mnie grafiki. Dokładnie chodzi o to, że podobno jedyne co robię to rozmazuję ściągnięte z internetu zdjęcie. Jest to nie prawdą i właśnie zamierzam udowodnić wszem i wobec, że wszystko co publikuję na blogu jest robione od podstaw bez żadnego kantowania. Niezmiernie mi przykro, że niektórzy z Was nie potrafią uwierzyć i docenić mojego trudu, a jeszcze bardziej przykre jest to, że nie potraficie się podpisać pod wypowiadanymi przez Was oszczerstwami.
No nic przechodząc do rzeczy pokażę Wam etapy pracy na warstwach nad ostatnim nagłówkiem oraz kilka innych screenów i mam nadzieję, że jest to wystarczający dowód na moją niewinność.
Oby wam się wszystkim hejterom głupio zrobiło i odczepicie się wreszcie ode mnie raz na zawsze.





Do zobaczenia następnym razem, oby w lepszej atmosferze.

15 komentarzy:

  1. I teraz anonimowej osobie zrobiło się głupio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mnie już nic nie obchodzi. Mówiłam na wstępie, że nie mam kompletnie nic do ukrycia. Ja zrobiłam to co uważam za słuszne, a z jakim skutkiem to już nie mi oceniać

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czego się nie robi dla dobrego efektu, ale kreski szybko się robi na szczęście

      Usuń
  3. Oj tam, robisz po prostu zbyt ładne nagłówki i zazdroszczą :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie wnikam. Ja zrobiłam tylko to co jest słuszne i to co obiecałam, mimo że na początku nie miałam takiego zamiaru.

      Usuń
  4. Widać na pierwszy rzut oka, ze praca robiona jest samodzielnie.
    Mimo to, że twoje grafiki średnio mi się podobają (nie mój styl, nie przekonuje mnie technika) to widać ile pracy w nie wkładasz. Zazdroszczę cierpliwości do tych szczególików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę miło jest słyszeć, że przynajmniej część ludzi widzi że nie oszukuję i to docenia, a to czy się podoba czy nie... No cóż, każdy ma swój gust, więc nie ma problemu nawet jeśli mi ktoś powie, że to dno kompletne

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace widać że wykonujesz samodzielnie i wkładasz w nie dużo pracy :) A hejterami nie ma się co przejmować , ponieważ umieją tylko zazdrościć -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne słowa u osoby, która sama skopiowała moją grafikę i umieściła na swoim blogu :/

      A co do Twojej grafiki Justyna, to robisz ją świetnie, nie potrzebuje ona żadnej reklamy, bo bardzo dobrze widać, ile pracy (i serca!) w nią wkładasz. Pracuj dalej, bo chyba sama zauważyłaś jak duży postęp zrobiłaś. Nie przejmuj się tak, nie masz nic do ukrycia i dla wszystkich tu chyba jest to oczywiste. Obiecaj mi, że się już nie będziesz przejmować hejterami :)

      Usuń
    2. Trochę zajęło na nowo przyzwyczajenie się do programów graficznych bo dość długo ich nie używałam i dlatego moje początkowe grafiki to kompletne zaprzeczenie tego słowa. Na całe szczęście, nie do końca wyszłam z wprawy w ilustrowaniu. Co do hejterów to mam ich gdzieś, ale nie pozwolę robić z siebie idioty i dla własnego świętego spokoju napisałam post. Z resztą jak widać, skutecznie uciszył kochanych anonimów. Poza tym bardzo dziękuję za tak miłą opinię i recenzje :)

      Usuń
    3. Do K.A.T.I.E : Rozpoczynałam dopiero bloga , który nie miał zbyt wielu obserwatorów i dopiero próbowałam go jakoś rozkręcić nie wiedząc w co ręce włożyć. Było to już dość dawno , a nie zdążyłam Cię przez to wszystko przeprosić więc robię to teraz. Mam nadzieję , że mi to wybaczysz bo dopiero próbowałam jakoś blog rozwinąć w dość trochę nietypowy sposób ale gdybyś zobaczyła nagłówek który zrobiłam sama to by pękłaś ze śmiechu ;D Więc nie chowaj do mnie urazy , bo do błędu umiem się przyznać ;p Jeszcze raz przepraszam , a moje zdanie o Twoich grafikach Justyna już znasz :3

      Usuń
  7. Przepraszam, ale nie mam już siły na dzisiaj odpisywać każdemu z osobna, więc serdecznie dziękuję za miłe komentarze obecne i przyszłe. Za niemiłe też ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, widać że to jej praca. Grafiki są cudowne i nawet nie wiem jak ona je robi **o**
    Widać że są robione własnoręcznie a nie rozmazywane, ten kto tak twierdzi po prostu sie nie zna !

    OdpowiedzUsuń