wtorek, 11 marca 2014

Pamiętniki - nowy nagłówek po długiej przerwie

Trochę zaniedbałam Was i bloga, ale już jestem. Nie wiem jak to będzie u mnie z czasem, jednak postaram się robić jak najwięcej grafik. Pamiętam też ciągle o poradniku, który miałam przygotować, no ale niestety zaczyna mi brakować doby, żeby ze wszystkim się wyrobić. 
Przepraszam Was bardzo za wszystkie opóźnienia i zaległości. Zrobię co w mojej mocy, żeby wszystko nadrobić, ale nie obiecuję, że będzie to na dniach.

A teraz przedstawiam Wam moją pracę dla pewnego nowego bloga
Mam nadzieję, że się wszystko jakoś prezentuje.


14 komentarzy:

  1. Bardzo dziękujemy :) Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem twoje zmieszane uczucia co do mojej pracy, ale nie chcę mi się po raz kolejny rozkładać nagłówka na części pierwsze tylko po to żeby za każdym razem i tak ktoś nie dowierzał... jedynie mogę pisemnie zapewnić, że praca robiona od podstaw bez żadnych przekrętów :)

      Usuń
  3. Cudne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek jest śliczny i jak zawsze bardzo dobrze dopracowany.Postać jest naprawdę świetna w tym nagłówku. Jedynie co mi się nie podoba w tej pracy to kolorystyka jest bardzo szaro , ale myślę że takie po prostu miałaś zamówienie ;)
    Pozdrawiam Dominika xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo mówić... Jesteś najlepsza w tym co robisz *_*
    ~iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do bycia najlepszą jeszcze mi bardzo daleko... chociażby nieumiejętność robienia wektorów mi to uniemożliwia i wiele innych aspektów... Niemniej jednak cieszę się, że jest sporo osób które doceniają moją pracę, za co bardzo dziękuję :)

      Usuń
  6. Jakie boskie włosy *-* Co ja gadam ! Wszystko ! Jak zwykle świetnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. znów roztarte zdjęcie ;))? jak tenturi na kamizelce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zamierzam po raz kolejny udowadniać nic... zwłaszcza odważnym anonimowym komentatorom... koniec dyskusji

      Usuń
    2. Posłuchaj uważnie. Czy mam ci przesłać zdjęcie dziewczyny, na której miała inspirować się autorka? Myślę, że opadła by ci szczena, bo różnią się detalami, takimi jak inaczej wycieniowana sukienka czy troszkę inne futro. A skoro jesteś taki odważny, to sam spróbuj zrobić taki nagłówek. myślę, że nie byłoby ci miło, gdyby ktoś komentował twoją pracę i bezpodstawnie oskarżał o oszustwo. Wiem, że nie dotrze to do anonimów, którzy i tak będą gadać swoje, mimo że nie mają na to żadnych dowodów. Mam przynajmniej nadzieję, że uszanujecie pracę innej osoby i nie będziecie wyrażać swojej opinii pod postami, bo jeśli wam się coś nie podoba to zachowajcie to dla siebie. Serio - to nie jest przyjemne.

      Usuń
  8. Wow!Wygląda jak zdjęcie!Boski<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to smutne pisać z anonima, że nagłówek jest rozmazanym zdjęciem. :') Znawca grafik się znalazł. :)
    Mnie ten nagłówek zmiażdżył, cudowny. Zazdorszcze talentu. >:C

    OdpowiedzUsuń